سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشه ات تو را به راه راست هدایت می کند . [امام علی علیه السلام]
سه شنبه 103 فروردین 28: امروز


پرفسور نادر انقطاع (تمامی حقوق عکس متعلق به ایسنا است)
مجله علمی «Scientific American»، پرفسور «نادر انقطاع»، استاد ایرانی دانشگاه «پنسیلوانیا» را به عنوان یکی از 50 شخصیت برجسته در حوزه علوم، اقتصاد و فن‌آوری سال معرفی کرد.

به گزارش ایسنا، پرفسور نادر انقطاع از دانشگاه پنسیلوانیا و همکاران وی، شیوه‌ای را پیشنهاد کرده‌اند که با استفاده از آن می توان با فن‌آوری‌های موجود، اجسام را تا حد زیادی غیر قابل رویت کرد. این یافته می‌تواند ایده نامریی کردن اشیاء را که تا چندی پیش تنها در سطح داستان‌های تخیلی علمی مطرح بود تا حد زیادی عملی ‌کند.

به اعتقاد فیزیکدانان این روش کاربردهای متعددی در مخفی کردن و استتار اجسام خواهد داشت.

از این فن‌آوری همچنین می‌توان در زمینه‌های دیگر نظیر تولید موادی که از برق زدن و درخشش اجسام جلوگیری می‌کنند استفاده کرد. یک کاربرد دیگر این روش نامریی کردن ماهواره‌ها در فضا است.

پرفسور انقطاع و همکارانش به این منظور یک مجموعه استاندارد شده از ذرات پلاسمایی هم‌سنخ با رزیستورها، خازن‌ها و سیم‌پیچ‌های القایی ارایه کرده‌اند که به مهندسان امکان می‌دهد مدارهایی را به جای برق با استفاده از نور بسازند.

این مجموعه شامل یک عایق الکتریکی است که بین دو رسانا پیچیده شده یک خازن الکتریکی ایجاد می‌کند و با قرار دادن یک ماده غیر پلاسمایی‌ (مانند یک مهره شیشه‌یی در ابعاد نانومتری) در برابر پرتو نور یک خازن نوری ایجاد می‌کند. یک ماده پلاسمای به عنوان یک سیم پیچ القایی عمل می‌کند. این ابزار به مهندسان امکان می‌دهد که مدارهای نوری شبیه به مدارهای الکتریکی ایجاد کنند به این ترتیب جریانی که در اطراف مدار جاری است، حرکت بار الکتریکی نیست بلکه نوسانات در میدان الکتریکی با نور در ارتباط است.

دکتر انقطاع که استاد رشته مهندسی برق و سیستم‌ها و مهندسی زیستی در دانشگاه «پنسیلوانیا» است، متولد تهران است و تحصیلات کارشناسی خود را در سال 1356 با رتبه اول در رشته مهندسی برق از دانشکده فنی دانشگاه تهران به پایان برده و دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری را نیز در همین رشته (با مطالعات بیشتر در فیزیک) در موسسه فن‌آوری کالیفرنیا پشت سرگذاشته است.

وی پس از یک سال فعالیت به عنوان یک عضو تحقیقاتی دکتری در موسسه فن‌آوری کالیفرنیا و چهار سال فعالیت به عنوان دانشمند تحقیقاتی ارشد در موسسه علوم کامان به هیات علمی دانشگاه پنسیلوانیا ملحق شده و به درجات بالاتر رسیده است.

به گزارش ایسنا، دکتر انقطاع به عنوان عضو IEEE و انجمن نور آمریکا، جوایز گوناگونی را برای تحقیقات و فعالیت‌های آموزشی دریافت کرده است.

این دانشگر برجسته ایرانی بیش از 300 مقاله در مجلات و کنفرانس‌های علمی ارائه کرده و تالیفات و آثار علمی دیگری نیز دارد‏؛ همچنین جلسات ویژه متعددی در سمپوزیوم‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی ترتیب داده و ریاست کرده است و در برخی مجلات نیز به عنوان دبیر و کمک دبیر میهمان فعالیت کرده است.


منبع:
مرکز عمران ایران (به نقل از ایسنا)


 نویسنده ابوذر نعمت الهی در دوشنبه 85/10/11 و ساعت 9:8 عصر | گفتنیهای دوستان()
در طرح یک فوریتى نمایندگان مجلس پیشنهاد شد:

جریمه ۵ میلیون تومانى براى دارندگان ماهواره
 
186735.jpg
 
تعدادى از نمایندگان مجلس طرحى یک فوریتى را آماده ارائه به مجلس کرده اند که به موجب آن دارندگان آنتن هاى ماهواره اى به جریمه نقدى تا ۵ میلیون تومان محکوم مى شوند.
به گزارش خبرنگار پارلمانى شرق این طرح پس از آن تهیه شد که موج انتقادات نسبت به وضعیت فرهنگى جامعه از جمله بدحجابى زنان بالا گرفت و برخى اقشار مذهبى برنامه هاى مبتذل ماهواره اى را از جمله دلایل وضعیت پیش آمده عنوان کردند. طرح نمایندگان شامل ۱۱ ماده و یک مقدمه است. سعید ابوطالب نماینده تهران و عضو ائتلاف آبادگران خبر یاد شده را اعلام کرد و گفت این طرح آماده ارائه به مجلس است. طرح یاد شده مکمل طرح دیگر نمایندگان براى ساماندهى مد و لباس در کشور است. نمایندگان مجلس همواره انتقاد داشته اند که استفاده گسترده مردم از برنامه هاى ماهواره اى نقش موثرى در تخریب فرهنگ اسلامى جامعه به خصوص قشر جوان بر جاى گذاشته است. از همین رو نمایندگان مجلس هفتم از همان روزهاى اول آغاز به کار خود خواستار مقابله با قاچاقچیان واردکننده تجهیزات ماهواره و استفاده کنندگان از این تجهیزات شده اند. همزمان با اینکه ابوطالب این خبر را اعلام کرد یک عضو دیگر فراکسیون اصولگرایان هم خواستار برپایى کلاس هاى آموزشى دینى و قرآنى براى زنان بدحجاب شد. سیدجلال یحیى زاده نماینده روحانى تفت و میبد این پیشنهاد را در گفت وگو با ایلنا مطرح کرد. وى گفت: «نیروى انتظامى مى تواند با استفاده از خانم هایى که به استخدام این نهاد درآمده اند، بسیار مودبانه، دلسوز و با صبر زیاد با خانم هاى بدحجاب جلسات آموزشى برگزار کند.»
وى با تاکید بر اینکه این کلاس ها باید واقعاً کلاس آموزش باشد و به نوعى بازداشت موقت نباشد، تصریح کرد: «در این کلاس ها باید شئونات خانم هاى بدحجاب رعایت شود و به نحوى از حضور روانشناسان و آگاهان به امور دین با ادبیات نرم و دلسوزانه استفاده شود.» وى تاکید کرد: راه حل مشکل بدحجابى در جامعه کار فرهنگى است اما اگر بعد از دو یا سه اخطار و کارت زرد، بخواهند همان طور به رفتار ناهنجار خود ادامه دهند باید طبق قانون اقدام تنبیهى صورت گیرد. یحیى زاده گفت: هر سال در ابتداى فصل بهار که قرار مى گیریم، برخى از مسئولین نیروى انتظامى اظهاراتى مى کنند که در جامعه واکنش ایجاد مى کند اما پس از آن هیچ اقدام خاصى صورت نمى گیرد.
• طرح مبارزه با ماهواره چه مى گوید؟
به موجب طرح مبارزه با ماهواره ۲۵۰ میلیون دلار از درآمدهاى نفتى در اختیار صدا و سیما قرار مى گیرد تا برنامه هاى قابل پخش ماهواره به صورت مستقیم براى مردم پخش شود. در مقدمه این طرح آمده است:
در راستاى اجراى بند «ط» ماده ۱۰۴ قانون برنامه چهارم توسعه جهت ایجاد شرایط لازم براى دریافت برنامه هاى صوتى و تصویرى از طریق شبکه هاى اطلاع رسانى کابلى و کانال هاى ماهواره اى، بر اساس ضوابط صدا و سیماى جمهورى اسلامى ایران با در نظر گرفتن شرایط رو به توسعه و پیشرفت سریع کشور و جهان در عرصه  تکنولوژى، ارتباطات و با هدف صیانت از هویت و فرهنگ اسلامى ایرانى این طرح با قید یک فوریت پیشنهاد مى شود.
بر اساس ماده یک، به موجب این قانون تولید، ورود، توزیع و استفاده از تجهیزات دریافت از ماهواره هاى پخش مستقیم جز در مواردى که قانون تعیین کرده است ممنوع مى باشد.
طبق ماده ۲ این طرح، وزارت کشور موظف است با استفاده از نیروى انتظامى و همکارى نیروى مقاومت بسیج نسبت به اعمال ممنوعیت ورود، تولید، توزیع، نصب، راه اندازى، نگهدارى و استفاده از تجهیزات دریافت از ماهواره که فاقد مجوز قانونى است اقدام نماید و متخلفین را به مراجع صالحه قضایى معرفى نماید.
در ماده ۳ آمده است: سازمان صدا و سیماى جمهورى اسلامى ایران موظف است حداکثر تا شش ماه پس از تصویب این قانون با راه اندازى حداقل سه شبکه  تلویزیونى با گستره  کشورى نسبت به دریافت و پخش همزمان آن دسته از برنامه هاى شبکه هاى ماهواره اى که مغایر با ارزش ها و مبانى فرهنگ اسلامى و ملى نباشد، اقدام نماید، بر اساس بند الف ماده ۴ هم دولت موظف است مجوزهاى لازم براى تاسیس مراکز خصوصى «دریافت از ماهواره و پخش» براى استفاده کنندگان عمومى را در چارچوب مواد این قانون صادر کند.
همچنین بر اساس بند «ب» همین ماده مراکز «دریافت از ماهواره و پخش» موسوم به (دم پ) موسسات خصوصى هستند که با استفاده از تجهیزات فنى دریافت از ماهواره، برنامه هاى رادیو و تلویزیونى را دریافت و توسط ارتباط کابلى در محدوده  مشخص جغرافیایى در ازاى دریافت مبلغ توافق شده در اختیار مشترکان خود قرار مى دهند.
بر اساس ماده ۵ این طرح، شبکه ها و برنامه هاى مجاز براى پخش توسط (دم پ) از طریق شبکه کابلى یا از طریق شبکه داخلى در مجتمع هاى مسکونى، شهرک ها، هتل ها بر اساس ضوابط بین المللى درخصوص حق نشر و توسط سازمان صدا و سیماى جمهورى اسلامى ایران مشخص مى گردد که فهرست آن مى تواند در فواصل زمانى مشخص تغییر کرده و در اختیار این مراکز و مجتمع ها قرار گیرد.
همچنین طبق تبصره هاى یک و ۲ این ماده تخلف از ضوابط معین شده در این ماده ضمن لغو مجوز (دم پ) و نیز در مورد مجتمع هاى مسکونى، شهرک ها و هتل ها موجب مجازات مصرح در مواد ۸ و ۹ این قانون خواهد بود و آیین نامه  اجرایى این ماده توسط سازمان صدا و سیماى جمهورى اسلامى با هماهنگى وزارت کشور و وزارت ارتباطات و فناورى اطلاعات تهیه و به تصویب هیات وزیران خواهد رسید.
مطابق ماده ۶ این طرح به ازاى صدور هر مجوز براى تاسیس یک مرکز (دم پ) مبلغ دویست تا هزار میلیون ریال برحسب تعداد مشترکان (دم پ) توسط سازمان صدا و سیما دریافت مى گردد و براى اجرا و گسترش موضوع ماده ۳ همین قانون هزینه خواهد شد. بر اساس ماده ۷ این طرح دستگاه ها و سازمان هایى که براى انجام وظایف قانونى خویش لازم است از تجهیزات دریافت از ماهواره استفاده نمایند باید مجوزهاى لازم جهت خرید، نصب و استفاده از تجهیزات را از سازمان صدا و سیماى جمهورى اسلامى با هماهنگى وزارت اطلاعات و وزارت ارتباطات و فناورى اطلاعات کسب نمایند. همچنین طبق تبصره این ماده، استفاده از تجهیزات و تصاویر دریافتى تنها در چارچوب مجوز اخذ شده و تنها براى همان کاربران بدون مجوز ضبط و توزیع مجاز است.
مطابق ماده ۸ مهلت جمع آورى تجهیزات غیرمجاز دریافت از ماهواره از تاریخ تصویب این قانون ۳ ماه مى باشد که پس از دوبار اخطار کتبى به فواصل ۱۵ روز توسط مراجع ذى صلاح، استفاده کنندگان به مجازات نقدى از ۵ تا ۵۰ میلیون ریال محکوم خواهند شد. بر اساس ماده ۹ طرح مذکور واردکنندگان، توزیع کنندگان، تولیدکنندگان و نصب کنندگان غیرمجاز تجهیزات دریافت از ماهواره علاوه بر ضبط و مصادره  اموال مکشوفه توسط دادگاه ها، به مجازات نقدى از یکصد تا پانصد میلیون ریال محکوم مى گردند.
مطابق ماده ۱۰ طرح مذکور، وجوه دریافتى بابت مجازات هاى مندرج در ماده ۷ و ۸ این قانون به خزانه واریز و صد درصد آن در راستاى مقابله با تهاجم فرهنگى در اختیار سازمان صدا و سیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى قرار مى گیرد تا در حدود اعتبارات مصوب بودجه  سالانه کل کشور به مصرف برسد. همچنین طبق ماده ۱۱ این طرح دولت موظف است ظرف مدت یک ماه از تصویب این قانون آیین نامه اجرایى آن را تهیه و تصویب نماید.
• سابقه طرح
طرح استفاده از برنامه هاى قابل پخش ماهواره براى اولین بار نیست که در ایران مطرح مى شود. پیش از این هم در مجلس ششم مباحثى در این باره طرح گردید اما به خاطر مخالفت هاى گسترده نهایتاً به سرانجامى نرسید. اما مقابله با دارندگان تجهیزات ماهواره اى که مهم ترین بخش طرح یک فوریتى نمایندگان مجلس هفتم به شمار مى آید پیش از این هم اجرا شده و قوه قضاییه و نیروى انتظامى طرح هاى ضربتى جمع آورى آنتن هاى ماهواره اى از پشت بام ها را اجرا کرده اند. طرح جمع آورى آنتن هاى ماهواره اى به خصوص در ناآرامى هاى تابستان ۱۳۸۲ به صورت جدى تر اجرا گردید.
استدلال این بود که پخش برنامه هاى ماهواره در تحریک مردم براى ریختن به خیابان ها تاثیرگذار بوده و این برنامه ها هم عمدتاً از کانال هاى تلویزیونى متعلق به ضدانقلاب پخش مى شود. البته این بخشى از دلایل مقابله با دارندگان آنتن هاى ماهواره به شمار مى آید. تاثیر برنامه هاى ماهواره اى بر تخریب فرهنگ اسلامى و مذهبى جامعه هم از دیگر دلایل به شمار مى آید. گروه هاى مذهبى در مورد این مسئله حساسیت بیشترى به خرج مى دهند و حتى در تجمعى دو روزه که هفته گذشته مقابل مجلس برگزار شد، زنان تجمع کننده اعتراض هایى را در این مورد عنوان کردند. انتظار مى رود ارائه این طرح به مجلس هم واکنش هاى گسترده اى را در جامعه به دنبال داشته باشد

 نویسنده ابوذر نعمت الهی در دوشنبه 85/2/4 و ساعت 12:6 عصر | گفتنیهای دوستان()
تغییر چهره
186792.jpg
میدان هفت تیر یکى از مراکز فروش مانتو در تهران است. دیروز یک روز پس از آغاز به کار گشت هاى ارشاد نیروى انتظامى، چهره ویترین مانتوفروشى هاى میدان هفت تیر تغییر کرد؛ مانتوهاى کوتاه از مغازه ها جمع  شده بودند و به جایشان مانتوهاى بلندترى پشت شیشه ها خودنمایى مى کردند. البته ویترین برخى از مانتوفروشى ها هم خالى بود و فروشنده ها هنوز فرصت نکرده بودند که مانتوهاى بلند را بچینند. پسر جوانى که یک لباس سفید آستین کوتاه پوشیده و فروشنده یکى از فروشگاه هاى مانتو است به شرق مى گوید: «اتحادیه صنف پوشاک تهران از صبح به مانتوفروشى هاى هفت تیر دستور داده که مانتوهاى کوتاه را از پشت ویترین ها جمع کنند و به جایش مانتوهاى بلند را بچینند. او درباره ویترین مغازه اش که خالى مانده مى گوید: «قرار است فردا مانتوهاى بلند را بیاوریم و بچینیم.» دیروز نیروى انتظامى عکاس ها و خبرنگاران خبرگزارى ها را خبر کرده بود تا بیایند و از ویترین مغازه هاى هفت تیر عکس بگیرند. حدود ۱۰ عکاس و خبرنگار و فیلمبردار به مغازه ها سر مى زدند و از ویترین هایى که با مانتوهاى بلند پر شده بود عکس و فیلم و خبر تهیه مى کردند. یک مامور نیروى انتظامى که دور میدان هفت تیر ایستاده به شرق مى گوید: «از دو روز پیش به عنوان گشت ارشاد ما را در میدان مستقر کرده اند.» او به همراه دو مرد با لباس هاى نیروى انتظامى و دو زن با چادر درون یا کنار بنز الگانس سبزرنگ پلیس ایستاده است. گاهى خانم هاى پلیس به برخى از خانم هایى که از پیاده رو میدان هفت تیر رد مى شوند تذکر مى دهند تا حجابشان را در حد اسلامى رعایت کنند

 نویسنده ابوذر نعمت الهی در دوشنبه 85/2/4 و ساعت 12:1 عصر | گفتنیهای دوستان()
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 نویسنده ابوذر نعمت الهی در یکشنبه 85/2/3 و ساعت 1:57 عصر | گفتنیهای دوستان()
تاریخچه نایکی
 
نایکی که امروزه به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان پوشاک و تجهیزات ورزشی در جهان شناخته می شود، اصلا" در سال 1962 توسط Bill Bowerman و Philip Knight تحت نام Blue Ribbon Sport در ایالات متحده آمریکا تاسیس شد.

علامت نایکی
 
هدف از راه اندازی این شرکت توسط باورمن و نایت، وارد کردن کفشهای ورزشی ارزان قیمت از ژاپن به آمریکا بود. در آن زمان کفشهای آلمانی به خصوص آدیداس صنعت کفش سازی آمریکا را تسخیر کرده بود. یکسال بعد از تاسیس شرکت و وارد کردن کفش از ژاپن به آمریکا، Blue Ribbon Sport توانست تا کفشهای ژاپنی Onitsuka Tiger که امروزه بنام ASICS شناخته می شوند را در آمریکا شناسانده و بازار خوبی برایش فراهم سازد.

پس از فروش خوب محصولات Tiger، باورمن به این فکر اقتاد تا طراحی کفشهای Tiger را بهبودسازی کند و آن را با سلایق آمریکایی منطبق سازد. پس او شروع به طراحی مجدد شکل کفشهای Tiger کرد و اتفاقا" از طراحی جدید نیز استقبال نیز شد. در موازات این عمل، نایت نیز به بازاریابی بیشتر و گسترده تر پرداخت و در مناطق و کشورهای دیگر سعی کرد تا کفشهای خود را بفروشد که او نیز در این امر موفق بود. او از جف جانسون (Jeff Johnson) که مدیر فروش بود کمک گرفت. جانسون در امر فروش و بازاریابی بسیار فعال بود و توانست مقدار زیادی از کفشهای این شرکت را به دبیرستانی ها و جوانان آمریکایی بفروشد.

 

Bill Bowerman موسس Nike
در سال 1971 آنها به ابن فکر افتادند تا نام شرکت را عوض کنند. آنها نام نایکی (Nike) را انتخاب کردند. این نام نامی یونانی است که به معنی خدای "پیروزی" در یونان شناخته می شود. نام جدید، علامت جدید نیز لازم داشت. برای طراحی علامت آنها از کارولین دیویدسون (Carolyn Davidson) که آن زمان دانشجوی رشته گرافیک دانشگاه هنر پورتلند (Portland) کمک گرفتند. علامت نایکی را خانم دیویدسون فقط با دریافت 35 دلار آمریکا برای آنها طراحی کرد.

پس از تغییر نام شرکت، خود شرکت نیزبا تغییرات بزرگی مواجه شد. ایجاد خط تولید جدید و تولید مستقیم از این تغییرات بود. با گذشت سالها به محصولات و گستره تولید آن نیز اضافه می شد. اما محصولات جدید فقط شکل و روی جدید نداشتند، بلکه کارایی های آنها نیز به روز می شد. برای مثال در سال 1978 نایکی، تکنولوژی Air خود را مرفی کرد. این تکنولوژی از یک پلاستیک پر از گاز در کفه کفش استفاده می کرد که این پلاستیک باشتی شکل باعث می شد تا کف کفش نرم تر شود.

در سال 1986 سود شرکت نایکی از یک میلیارد دلار هم بیشتر محاسبه شد. با پیشرفت این شرکت، مسوولان آن به فکر گسترده کردن محصولات و شعب آن در سراسر جهان افتادند و سعی کردند تا تقریبا تمام وسایل و پوشاک وزرشی مربوط به ورزشهای پرطرفدار نظیر بسکتبال و فوتبال را تولید کنند.

 

مدلی از Nike Air
در اواخر دهه 80 نایکی شعار "Just Do It!" را برای خود برگزید و آنرا به عنوان شعار تجاری در انحصار خود در آورد.

در سال 1999، بیل باورمن در سن 88 سالگی درگذشت. در سال 2004 نیز مدیر اجرایی این شرکت عوض شد. نایت که 66 سال سن داشت خود را از پست مدیریت اجرایی بازنشسته کرد و جایش را به ویلیام پرز (William Perez) داد.

امروزه نام نایکی و محصولات ورزشی آن تقریبا" برای هیچ ورزشکار و ورزش دوستی نا آشنا نیست. فروشگاه های نایکی که به نام نایکی تاون (Niketown) شناخته می شوند، در اکثر شهرهای مطرح دنیا آماده فروش آخرین محصولات این شرکت هستند.

 
 
و اینم چندتا عکس این محصولات به همراه قیمت اونها
 
Authentic Nike Air Jordan III Retro
Nike Air Jordan III Retro
Nike Air Jordan III Retro
Price: $199
Size: Men/Kids
-----------------------------------------------------------------------------------------

 نویسنده ابوذر نعمت الهی در پنج شنبه 85/1/10 و ساعت 7:0 صبح | گفتنیهای دوستان()
 
زیبا ترین دختر آلمانی
این عکس زیباترین دختر در آلمان است.
 
 
 
دوست دارید از نزدیک او را ببینید و با او گفتگو کنید؟
 


 

هر چند هر کاری شدنی است و آرزو بر جوانان عیب نیست ولی دیدار و گفتگو با این دختر زیبا برای هیچ کس ممکن نیست.

علت ناتوانی انسانها در دیدار و گفتگو با این دختر زیبا خیلی ساده است زیرا او هرگز وجود ندارد و عکس او دسترنج یک پروژه ی طولانی مدت در دو دانشگاه آلمان برای ساختن زیباترین چهره میباشد.

بله، عکس این دختر بر اساس پژوهشهای زیبایی شناسی توسط دانشمندان در دانشگاه های Regensburg و Rostock آلمان و با کمک یک نرم افزار چهره سازی (morphing) ساخته شده است.

بطور فشرده باید گفت که دانشمندان در این پروژه با الهام گرفتن از چهره ی ۳۲ پسر و ۶۴ دختر زیبا الگوهای زیبایی را در آنها نشانه گزاری کردند و با مخلوط کردن این چهره ها صورتی تازه که تمامی زیبایی های آن گروه در آن باشد را خلق کردند.


 نویسنده ابوذر نعمت الهی در شنبه 85/1/5 و ساعت 7:0 صبح | گفتنیهای دوستان()
HAPPY  NEW  YEAR
For All Nations
Persian , Kurd , Turk , Loor , Baluch , Tajik , afghan and  More .....
 Request From Google
این یک اقدام ملی است
آفرین بر همت و غیرت ایرانی : ارسال بیش از 000/162 ایمیل به گوگل طی 4 روز
لطفا آدرس ایمیل خود را در فرم زیر نوشته و آن را برای گوگل ارسال نمائید تا از گوگل درخواست نمائیم برای دومین سال متوالی لوگوی نوروز باستانی را در سایت خود قرار دهد
سایت گوگل بیش از سیصد و پنجاه میلیون بازدید کننده دارد که در معرفی نوروز و ایران کهن نفش بسیار اساسی خواهد داشت
این تلاش یک اقدام ملی ، مردمی و خودجوش برای کسب حرمت جهانی و اقتدار برباد رفته ایرانی است
لطفا آدرس این صفحه را برای تمام دوستان و ایرانیان نیز ارسال نمائید تا همه در این هدف بزرگ شرکت کنند
 
 
 

 نویسنده ابوذر نعمت الهی در یکشنبه 84/12/14 و ساعت 12:30 صبح | گفتنیهای دوستان()
<      1   2   3      >
:جستجو

بالا

بالا