سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در ادب نفست این بس که واگذارى ، آنچه را از جز خود ناپسند شمارى . [نهج البلاغه]
پنج شنبه 103 فروردین 9: امروز

ده قدم برای افزایش ترافیک وب سایت

میدونم که شما به چی فکر میکنید ، خوبه ، یک مقاله دیگه درباره ایجاد کردن آمد و شد در وب سایت . خوب این مهم است که وب سایت شما دارای ترافیک باشد . این یک محیط غیر حساس ایجاد میکند برای داشتن یک وب سایت که بیش از همه مفید است و در جهان کسی در مورد آن چیزی نمی داند . این مقاله 10 روش کم هزینه برای ایجاد ترافیک در وب سایت شما معرفی میکند . لذت ببرید.

1- لینک های خود را با سایت هایی که حاوی مطالبی مشابه مطالب شما است ، داد و ستد کنید .

وقتی که بازدید کنندگان برای شما مهم باشند ، مسلما بازدید کنندگان هدف دار برای شما واقعا مهم هستند . اگر وب سایت شما در مورد سگها است ، این کار احمقانه ای است که لینک های خود را با سایتهایی متعلق به مردمی هست که از سگ متنفرند ، معاوضه کنید . برای آنکه این یک عمل ضد پیشرفت است و عاقلانه نیست .نه ، این روش داد و ستد لینک ها برای کار نیست .بهتره این کار با سایت هایی انجام شود که موضوعی را پوشش میدهند که با موضوع شما مرتبط است .

2- انتشار یک وبلاگ

پرداختن به منافع یک وبلاگ از این موضوع این بحث خارج است و من وقت توضیح آن را ندارم . فقط میدونم که موتور های جستجو به وبلاگ ها علاقه دارند که دارندگان وب لاگها را با دیگر وبلاگ داران بطور مکرر به هم متصل کنند .

3- انتشار خبرنامه خودتان

اکنون من میدونم شما چی فکر میکنید . انتشار یک خبرنامه ؟ به نظر می رسه که کار زیادی نمیتونه انجام بده . خوب بله میتونه . ولی اگرشما خبرنامه تان را در مورد چیزهایی که ار آن سود میبرید بنویسید ، ابدا خوب کار نخواهد کرد . مطالبتان را خارج از کاغذ یا یک محیط خاص نمیتوانید بنویسید ؟ در این مورد نگران نباشید ، در اینترنت مکانهای
online فراوانی هست که شما میتونید که از آنجا مطالب رایگان در دسته بندی های منظم را متوانید دریافت کنید . فقط کافیست به موتور جستجو مورد علاقه تان مراجعه کره ور در فهرست مقاله ها مورد نظر را تایپ کنید . و شما از تعداد مواردی که در نتیجه جستجو می آید قطعا متعجب خواهید شد .

4- عرضه کردن رایگان بعضی از مطالب که به موضوع اصلی شما مرتبط است .

مردم
freebies را دوست دارند . مطمعن شوید که مطالب شما با کیفیت است و به موضوع اصلی شما مرتبط است . این خوب است که شما قبل از دریافت freebies توسط کاربر آدرس ایمیل کاربر را بخواهید . این راه خوبی برای جمع آوری سریع لیست افرادی که به موضوعات سایت شما علاقه دارند میباشد .

5- مبادله کردن تبلیغات با دیگر منتشران مجله الکترونیکی

مجله های الکترونیکی که با موضوع شما مطابق هستند را جستجو کنید و تبلیغات خود را با آنها مبادله کنید . بعضی منتشران با این نوع مبادله برای مدت کوتاهی موافقت میکنند ، مخصوصا اگر مخارجی را هم تقبل کنید .

6- شرکت کردن در محل های اجتماع عمومی در اینترنت
online forums

7- منتشر کردن آدرس وب سایت در هر چیزی که پخش میکنید ، کتاب ، کارت ویزیت ، کاتالوگ و بروشور

8- مطالعه هر چیزی که به شما در مورد ایجاد آمد شد در وب سایت کمک کند .

این شدیدا مهم است که در این مورد مطالعه کنید چون اینترنت دقیقه به دقیقه تغییر میکند .ثبت نام کردن در مجله های الکترونیکی ، خواندن کتابهاب الکترونیکی ، و خواندن مطالب موجود در
forums . تمام این منابع به شما کمک میکند تا همچنان در جریان آخرین تحولات و اخبار در اینترنت باشید .



9- پرسیدن سوالاتی که در مورد آنها فگر میکنید از فروشگاه های اینترنتی

بعضی از فروشگاه های اینترنتی میتونند شما را برای موفقیت راهنمایی کنند ، خصوصا اگر با آنها آشنا نیز باشبد . اگر انها به شما را در راه موفقیت کمک کنند ، آنها نیز موفق میشوند . فراموش نکنید فقط سوالهای بی اهمیت سوالهای پرسیده نشده هستند .

10- وقتی که شما ایده جدیدی به ذهنتان خطور کرد ، از آن استفاده کنید .

بهتره که این خارج از فقط یک حرف باشد ولی اگر ایده جالبی به ذهن شما رسید متوانید در هنگامی که تحقیقتان را انجام می دهید به سادگی آن را انجام داده و از تمام آن استفاده کنید . چرا شما تمام تحقیق را در اولین مرتبه انجام میدهید ؟


 نویسنده ابوذر نعمت الهی در شنبه 86/10/1 و ساعت 7:0 صبح | گفتنیهای دوستان()
:جستجو

بالا

بالا