سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس راهی را در جستجوی دانش بپیماید، خداوند راهی به سوی بهشت برایش بگشاید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
دوشنبه 103 اردیبهشت 10: امروز

حذف بی اجازه ID شما از لیست دیگر کاربران در یاهو مسنجر

 

کوچه پس کوچه های دنیای مجازی (اینترنت) مشغول انجام کارهای خود هستید که پنجره ای از برنامه یاهو مسنجر (Yahoo Messenger) باز شده و از شما می پرسد که کاربر(ایکس) قصد اضافه کردن ID شما را به لیست دوستانش دارد، آیا به او اجازه چنین کاری می دهید؟ در جواب به چنین سوالی 2 گزینه Deny به معنای رد پیشنهاد و Allow به معنای پذیرفتن وجود دارد که انتخاب آن بر عهده شما می باشد.

در چنین مواقعی بهتر است ابتدا از هویت کاربر مقابل مطمئن شده وسپس پیشنهاد آن را بپذیرید در غیر اینصورت اگر بروی کلید
Allow کلیک کرده و به او اجازه اضافه شدن اسم کاربریتان را در لیست دوستانش دهید، کار تمام شده و دیگرراهی برای بازکشت جهت حذف ID تان از لیست کاربر مقابل وجود ندارد؟!

یکی از بزرگترین اشکالات در نرم افزار یاهو مسنجر ، فقدان چنین امکانی برای مشترکان است که البته زیاد هم نمیتوان به آن خرده گرفت، بی شک طراحان و برنامه نویسان یاهو دلیل قابل قبولی برای توجیه، عدم وجود چنین امکانی در نرم افزارشان داشته اند.

با رواج پدیده
Spam در زمینه های گوناگون از جمله سیستم نظرات وب سایتها،ارسال ایمیل های تبلیغاتی و... این پدیده آزار دهنده به سراغ برنامه های پیغام رسان هم رفته و با توجه به سادگی ارسال تبلیغات Spam در این سیستم ها، رشد این پدیده سرعت بیشتری به خود گرفته و یکی از خصوصی ترین و جذابترین سرویس های اینترنتی کاربران را بخشی آزاردهنده تبدیل کرده است!

به عنوان مثال برخی کاربران با اضافه کردن حجم وسیعی از
ID کاربران یاهو به لیست خود، کلکسیون ارزشمندی جهت ارسال تبلیغات خود تشکیل داده و موجب ایجاد مشکلاتی برای افراد می شوند. (به عبارتی دیگر چشم+وقت رایگان بدست می آورند!)

بنابر این همانطور که در بالا نیز اشاره شد، براحتی و به هر کاربری اجازه
Add کردن خود را ندهید، اما در صورتی که دچار چنین اشتباهی شده اید و دوست دارید خود را از لیست دوستان خود حذف کنید به راه حل زیر توجه کنید.

تا به حال نرم افزار های متعددی با شعار حذف بی اجازه
ID شما از لیست دیگران ارائه شده اند که اکثر آنها به خوبی کار نمی کردند و اکثرا کاربر را با پیغام خطا روبرو می کردند، از این رو در این بخش قصد داریم شما را با یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای تست شده در این زمینه آشنا کنیم:

DAB 3 نرم افزار کم حجم، کوچک و رایگانی است که با ساختار ساده اما کاربردی خود به خوبی جوابگوی این نیاز شما است. این نرم افزار ID و Password شما به علاوه ID کسی که قصد حذف ID خود را از لیستش دارید دریافت کرده و با اتصال پنهان به سرورهای یاهو، تنها در عرض چند ثانیه عملیات خود را انجام داده و اسم کاربری شما را از لیست کاربران دیگر حذف می کند.

این نرم افزار دارای نوار وضعیتی است که نتیجه کار خود را در آن نمایش داده و از این طریق کاربر را با موفقیت آمیز بودن عملیات با خبر می کند. با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود، خود را برای همیشه از شر
Offline های بی محتوا رها کنید !

این نرم افزار توسط تیم
Myprosoft تست شده است و مورد تائید سایت WinBeta نیز می باشد لطفآ از عنوان کردن مطالبی همچون احتمال سرقت اطلاعات توسط این برنامه در قسمت نظرسنجی خودداری کنید

 

دانلود: DAB 3.0 (حجم 305 کیلوبایت)


 نویسنده ابوذر نعمت الهی در یکشنبه 85/3/7 و ساعت 6:0 صبح | گفتنیهای دوستان()
:جستجو

بالا

بالا