سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که خود را در جاهایى که موجب بدگمانى است نهاد ، آن را که گمان بد بدو برد سرزنش مکناد . [نهج البلاغه]
شنبه 103 اردیبهشت 8: امروز
 

دوستان عزیز اینم از نرم‌افزار تخصصی SEC-PRO (جهت محاسبه مشخصات مقاطع مرکب فولادی)

شرح برنامه‌ها:

این بسته‌ی نرم‌افزاری مجموعه‌ای از 13 نرم‌افزار است که برای محاسبه مشخصات مقاطع مرکب فولادی قابل استفاده است، برنامه‌های این مجموعه به شرح زیر است:

1- SEC-PRO1 (دو مقطع IPE به همراه ورقهای تقویتی)

2- SEC-PRO2 (سه مقطع IPE به همراه ورقهای تقویتی)

3- SEC-PRO3 (سه مقطع IPE به شکل مقطع H به همراه ورقهای تقویتی)

4&5- SEC-PRO4 & SEC-PRO5 (دو مقطع IPE & CPE به همراه ورقهای تقویتی)

6- SEC-PRO6 (یک مقطع IPE & CPE به همراه ورقهای تقویتی)

7- SEC-PRO7 (دو مقطع ناودانی و ورقهای تقویتی)

8&9- SEC-PRO8 & SEC-PRO9 (دو مقطع نبشی و ورقهای تقویتی)

10- SEC-PRO10 (تیرورق با مقطع I و ورقهای تقویتی)

11- SEC-PRO11 (تیرورق با مقطع جعبه‌ای و ورقهای تقویتی)

12- SEC-PRO12 (مقطع جعبه با 4 نبشی و ورقهای تقویتی)

13- SEC-PRO13 (تیرورق با مقطع صلیب با ورقهای تقویتی)
www.omrancivil.mihanblog.com دریافت با حجم ۲.۲۷ مگابایت


 نویسنده ابوذر نعمت الهی در سه شنبه 85/2/19 و ساعت 1:0 عصر | گفتنیهای دوستان()
آغازبه کارپایگاه مرکزی فیلترینگ ایران
images/20060507/filtering.jpg
 
پایگاه مرکزی فیلترینگ ایران با قابلیت شناسایی کاربران اینترنت و ذخیره تمام مراجعات آن ها به سایت ها، طی روزهای آینده فعالیت خود را به طور آزمایشی آغاز خواهد کرد.
این مرکز به منظور یکسان سازی فیلترینگ سایت های غیرمجاز در سراسر کشور و بومی سازی نرم افزار آن که سالانه نزدیک به 500 هزار دلار صرفه جویی ارزی برای کشور دارد، راه اندازی می شود. مرحله ی آزمایشی بانک اطلاعاتی فیلترینگ پس از نصب کامل تجهیزات در شهرهای تهران ، شیراز، مشهد، تبریز و اهواز و دو مرکز ICP پرظرفیت و 8 مرکز کم ظرفیت تا 2 هفته آینده آغاز می شود و حداکثر تا دو ماه آینده فیلترینگ سایت های غیرمجاز در سراسر کشور تنها توسط این مرکز صورت خواهد گرفت. گفتنی است تجهیزات این مرکز از چهار بخش کنترل ترافیک کل شبکه ، ربات جستجوگر، سیستم مدیریت و پشتیبانی از مشتری تشکیل شده و سیستم بانک اطلاعاتی آن از دو هزار کلمه کلیدی پشتیبانی می کند.
نرم افزار این پایگاه علاوه بر سرویس دهی در بیش از 300نقطه ، توانایی پشتیبانی زبان های فارسی ، انگلیسی ، آلمانی ، فرانسوی ، روسی ، اسپانیایی ، ایتالیایی و ترکی با الگوریتم های مختلف را دارد. همچنین ربات جست وجوگر پایگاه ، برخلاف نرم افزارهای خارجی فعلی ، توانایی وارد کردن کلمات و URL های جدید را در Y CATEGOR های مربوط (طبقات مخصوص) مطابق با فرهنگ بومی مناطق مختلف دارد و همچنین به طور نامحدودY CATEGOR جدید به دیتابیس این مرکز می توان اضافه کرد. یکی از ویژگی های پایگاه مرکزی فیلترینگ این است که کلمات سیاه ، خاکستری و سفید را تفکیک می کند، که کلمات لیست سیاه به طور اتوماتیک توسط نرم افزار شناسایی و سایت مورد نظر فیلتر می شود و فیلتر شدن سایت هایی که کلمات لیست خاکستری در آن ها قرار دارد، به نظر اپراتورهای متخصص که در زمینه پزشکی ، علمی و اجتماعی تشکیل شده اند، بستگی دارد.
در صورت تغییر در محتوای سایت های غیر مجاز، نرم افزار به طور اتوماتیک اسامی سایت های مورد نظر را در لیست خاکستری قرار می دهد. نرم افزار بانک اطلاعاتی فیلترینگ قابلیت حذف و اضافه کردن IP سایت های غیرمجاز، کلمات و URL های آن ها را به دیتابیس به صورت دستی و اتوماتیک را دارد. یکی از مهم ترین ویژگی پایگاه مرکزی فیلترینگ این است که کاربران اینترنت را از روی IP آدرس شناسایی و تمام مراجعات آن ها را به سایت غیرمجاز و معمولی در دیتابیس خود ذخیره کرده و ازسوی مدیریت شبکه و اپراتورهای آن قابل استخراج است.
سایر سیستم های فیلترینگ داخلی نیز تحت پروتکل مشخصی می توانند از طریق این پایگاه به روز شوند. ربات جستجوگر این سیستم نیز بین دو تا پنج روز تمام فیلترشکن ها را شناسایی و مسدود می کند. رضا رشیدی - مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات - با تاکید بر این که مرحله آزمایشی این طرح در 2هفته آینده به بهره برداری می رسد، اظهار داشت : این مرکز تنها برای فیلترینگ سایت های غیرمجاز به کارگرفته می شود و هدف اصلی ما از راه اندازی پایگاه ، بومی سازی این تکنولوژی است
 

 نویسنده ابوذر نعمت الهی در دوشنبه 85/2/18 و ساعت 6:0 صبح | گفتنیهای دوستان()
<      1   2   3      
:جستجو

بالا

بالا